w

Biedronka wysyła do klientów dziwne SMS-y. Uderza w ofertę Lidla

Biedronka, popularna sieć dyskontów, w niedzielę wieczorem zaskoczyła swoich klientów, wysyłając im SMS-y z zapowiedzią nowej oferty, która będzie dostępna już w poniedziałek. Choć na pierwszy rzut oka może się wydawać to niczym nadzwyczajnym, to jednak warto zwrócić uwagę na fakt, że w tym przypadku Biedronka nawiązuje do promocji swojego konkurenta – sklepu Lidl. Ten ostatni również przygotował podobne zniżki, w tym na popularny produkt jakim jest papier toaletowy.

Takie działanie ze strony Biedronki może być interpretowane na różne sposoby. Jedni mogą uznać je za strategię marketingową, mającą na celu przyciągnięcie uwagi klientów i zachęcenie ich do skorzystania z oferty. Inni mogą natomiast zauważyć w tym pewnego rodzaju „podkradanie” pomysłów i wykorzystywanie sukcesu konkurencji.

Nie można jednak zaprzeczyć, że obie sieci dyskontów są bardzo popularne wśród Polaków i często konkurują ze sobą o klientów. Dlatego też, wykorzystywanie pomysłów i promocji konkurencji nie jest niczym nowym w branży handlowej. Jednakże, w przypadku Biedronki, wydaje się to być szczególnie zauważalne, ponieważ sieć ta 

Read More

Napisane przez

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Szwajcaria zamknie najdłuższą autostradę. Przejmie ją wojsko

Teoria martwego internetu. Od 2016 roku logujesz się na cmentarz