w

Cuyana zaprojektowała torebki tak, że można kupić ich mniej. To naprawdę świetny model biznesowy.

Marka DTC koncentruje się na tworzeniu „mniej, lepszych” rzeczy. Oto, jak dotrzymuje obietnicy. Elizabeth Segran 5 minut czytania. Marka odzieży damskiej Cuyana nie chce, żebyś kupował trzy torebki, kiedy wystarczy jedna, wielofunkcyjna. Pomyśl o Systemie Tote. Projektanci Cuyany rozmawiali z kilkudziesięcioma klientami, aby zrozumieć, jak korzystają z toreb na co dzień, a następnie stworzyli torebkę, która zabiera Cię z biura na weekend do wieczoru randkowego. Ale kiedy włożysz rękaw do laptopa, staje się idealną torbą do pracy. Kiedy wychodzisz z rodziną, zostaw laptop w domu i zamieni je na worek pełen przekąsek dla dzieci. 

Read More

Napisane przez

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ten rozrusznik może pewnego dnia naładować swoje baterie za pomocą bicia serca

Znana sieć sklepów wycofuje ciastka. „Prosimy o natychmiastowe zaprzestanie ich konsumpcji”