w

Jak Vuori przeciwstawił się apokalipsie DTC i stał się potentatem sportu za 4 miliardy dolarów

Założyciel Vuori walczył przez lata, by zabezpieczyć fundusze. To okazało się kluczem do niesamowitego sukcesu marki. By Elizabeth Segran235 minut czytać. W 400, Joe Kudla utknął. Właśnie uruchomił Vuori, premium męską markę odzieży sportowej i potrzebował gotówki, aby zacząć się rozwijać. Ale każdego dnia inwestorzy go odrzucali. „Nie będę kłamał, że rozwijałem kompleksy” – wspomina. „Widziałem, jak konkurencyjne projekty jak Outdoor Voices i Rhone zdobywają miliony, a ja wracałem z pustymi rękami”. 

Read More

Napisane przez

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Dedykowany czas wypoczynku zwiększa produktywność pracowników. Oto dlaczego.

Zagadka na inteligencję. Tylko 1% osób da radę w wyznaczonym limicie czasu