Szczęście pracowników jest na najniższym poziomie. Co mogą zrobić przywódcy, aby przywrócić zaangażowanie i zainspirować chronicznie zestresowaną siłę roboczą? [Foto: Ed Freeman/Getty Images]. By Julia Herbst1 minutę czytania. Pamiętasz, jak wszyscy byli obsesyjni na punkcie Wielkiej Rezygnacji? Opublikowaliśmy kawałek po kawałku, w którym analizowaliśmy, dlaczego tak wielu pracowników rezygnuje, i co pracodawcy mogą zrobić, aby zapewnić pozostałym pracownikom poczucie wartości i zaangażowania. Teraz, gdy Wielka Rezygnacja zdecydowanie się skończyła – nawet według profesora, który wymyślił zwrot – możemy wchodzić w „Wielką Ciemność”, w oparciu o raport BambooHR, który wykazał, że szczęście pracowników stale spada od 2020 r. W artykule w Fast Company na początku tego tygodnia dyrektor generalny i autor Jenn Lim przyjrzała się tym, co menedżerowie mogą zrobić, aby sprostać temu powszechnemu trendowi. „Dlaczego pracownicy są tacy ponury? Nie są już pod wrażeniem 'wyżej i w dół’ swoich ról, ale zamiast tego przeniosły się do’rezygnacji i apatii'”, pisze Lim.
w Newsy