w

Korzystasz z YouTube? Przygotuj się na dłuższe reklamy

„Mój kanał na YouTube jest prawdziwym monopolistą. Nie ma innej platformy, która byłaby tak zaawansowana, rozbudowana i jednocześnie uniwersalna, dając dostęp do streamów, popularnych vlogów, cenionych programów telewizyjnych i nawet filmów. Firma zdaje sobie sprawę z siły swojej pozycji i ponownie zmienia zasady wyświetlania reklam. Reklamy na YouTube są teraz subtelnie zachętą do wykupienia subskrypcji. To najprostsza i najskuteczniejsza metoda, ale nie zawsze chcemy płacić za ten komfort. Czasem są to nasze osobiste przekonania, a czasem brak gotówki. W takiej sytuacji musimy oglądać dłuższe bloki reklamowe, co dotyczy także telewizorów. Według serwisu 9to5Google, YouTube zmniejszy liczbę bloków reklamowych, ale wydłuży ich czas. To będzie obowiązywać dla wszystkich, niezależnie od korzystania z oficjalnej aplikacji czy softu producenta telewizora. Zmiany pojawią się także w trybie pomijania reklam, gdzie czas przewijania może wzrosnąć nawet do minuty. Fanów YT Shorts, którzy lubią przeglądać krótkie filmy ze smartTV, może spotkać zawód, ponieważ reklamy zostaną wprowadzone także na telewizorach. Warto zastanowić się, czy Google dokładnie przeanalizowało wszystkie konsekwencje swojej decyzji, ponieważ jako monopolista może to wpłynąć na pojawienie się konkurencyjnych aplikacji. Odpowiedź na to pytanie poznamy w najbliższych miesiącach.” 

Read More

Napisane przez

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Tam może być życie, którego tyle szukamy. Przełomowe odkrycie

Ralph Kaminski jasno postawił swoją granicę. „Mam wolne”