w

Mandat za parkowanie. UOKiK nakazał zwrot pieniędzy. Jak je odzyskać?

Prezes Urzędu Kontroli Konkurencji i Konsumentów, działając w imieniu ochrony praw konsumentów, podjął decyzję o zobowiązaniu firmy WEIP do zwrotu pieniędzy klientom za niesłusznie wystawione wezwania do zapłaty tzw. „opłaty dodatkowej” z powodu braku biletu parkingowego. Decyzja ta została podjęta w wyniku skarg kierowców, którzy zarzucali firmie WEIP nieuczciwe praktyki wobec konsumentów.

Firma WEIP, zajmująca się obsługą parkingów, została zobowiązana do zwrotu pieniędzy klientom, którzy otrzymali wezwania do zapłaty opłaty dodatkowej za brak biletu parkingowego. Prezes Urzędu Kontroli Konkurencji i Konsumentów uznał, że takie działanie firmy WEIP jest niezgodne z prawem i narusza prawa konsumentów.

Decyzja ta została podjęta w wyniku skarg kierowców, którzy uważali, że firma WEIP stosuje nieuczciwe praktyki wobec klientów. Kierowcy skarżyli się, że otrzymują wezwania do zapłaty opłaty dodatkowej, mimo posiadania 

Read More

Napisane przez

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Aktor musiał bronić swój film przed Kubą Wojewódzkim. Ostry atak

Potężne, niemieckie czołgi nazywamy błędnie. Tego się już nie da zmienić