w

Przez polskich urzędników przepłacasz za wtryski i dwumasę. A firmy padają

Generalny Inspektorat Ochrony Środowiska (GIOS) jest instytucją, która ma za zadanie monitorować i kontrolować ochronę środowiska w Polsce. Niestety, w ostatnim czasie GIOS stał się przeszkodą dla polskich przedsiębiorców zajmujących się regeneracją używanych części samochodowych. Celnicy często przejmują transporty zużytych podzespołów zmierzające do takich firm i kierują sprawę do GIOS-u. W rezultacie części, które zostały sprowadzone do kraju w celu regeneracji, są uznawane za odpady.

Taka sytuacja powoduje ogromne straty finansowe dla przedsiębiorców, którzy muszą ponosić koszty związane z utylizacją tych części. Ponadto, kierowcy są zmuszeni do inwestowania w droższe zamienniki, co z kolei wpływa na wzrost kosztów utrzymania pojazdów. Jest to szczególnie dotkliwe dla małych i średnich firm, które nie są w stanie konkurować z większymi przedsiębiorstwami, które mogą sobie pozwolić na zakup nowych części.

Problem ten dotyczy nie tylko przedsiębiorców, ale także kierowców, którzy muszą ponosić wyższe koszty naprawy swoich pojazdów. Wielu z nich decyduje się na zakup tańszych części zamiennych, co może wpłynąć negatywnie na bezpieczeństwo na drodze.

GIOS powinien zwrócić uwagę na fakt, że regeneracja używanych części samochodowych jest korzystna dla środowiska. Dzięki temu, unikamy produkcji nowych części, co przyczynia się do zmniejszenia emisji CO2 i zużycia surowców naturalnych. Ponadto, regeneracja jest tańszym i bardziej ekonomicznym rozwiązaniem dla kierowców 

Read More

Napisane przez

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

dziś, 3 lut 22:45 (TVN 7) – Szakal

Największe armie świata 2024. Na którym miejscu Polska?