w

UOKiK przygląda się SMS-om wysyłanym przez Biedronkę. Klienci się skarżą

UOKiK, czyli Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, podjął decyzję o przeanalizowaniu wiadomości SMS wysłanych przez popularny sklep Biedronka do swoich klientów. W wiadomościach tych informowano o aktualnych promocjach oraz w sposób negatywny odniesiono się do konkurencyjnego sklepu Lidla. W związku z tym, że UOKiK jest odpowiedzialny za ochronę konkurencji oraz praw konsumentów, postanowił zbadać tę sprawę.

Kilka dni temu, klienci Biedronki otrzymali wiadomości SMS, w których informowano o atrakcyjnych promocjach dostępnych w sklepie. Jednakże, w tych samych wiadomościach pojawiły się również negatywne wypowiedzi na temat sklepu Lidla, sugerujące, że jest on mniej korzystny dla klientów. Takie działanie może być uznane za nieuczciwą praktykę handlową, dlatego UOKiK postanowił zbadać tę sprawę.

Obecnie, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów analizuje skargi zgłoszone przez klientów, którzy otrzymali wspomniane wiadomości SMS. W przypadku stwierdzenia naruszenia przepisów dotyczących ochrony konkurencji lub praw konsumentów, UOKiK 

Read More

Napisane przez

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Ukraińcy skopiowali najskuteczniejszego drona Rosji

Zwoje z Herkulanum. Studenci dokonali przełomu