Wzrost popularności Tiktoka wyglądał tak, jakby nastąpił w ciągu jednej nocy. W jednej minucie wpychasz przyjaciół na Facebooku lub udostępniasz nowe piosenki na swojej stronie MySpace; w następnej tańczysz razem z Savage Love Jasona Derulo z mamą i dziadkiem. Ok, było kilka kroków pomiędzy, ale nie możesz zaprzeczyć, że wzrost Tiktoka był meteoryczny. Oczywiście, Bytedance (spółka dominująca Tiktoka) wpompowała mnóstwo wydatków marketingowych w produkt, ale to organiczny wzrost Tiktoka pomógł mu stać się wirusem, dzięki autentycznej, czystej, przyjaznej dla użytkownika. TikTok Shop to całkowicie spersonalizowane i w pełni zintegrowane rozwiązanie handlowe, w którym sprzedawcy autentycznie łączą się z twórcami i społecznościami, aby prowadzić znaczące doświadczenia zakupowe. Czytając między wierszami, Instagram zarabia mnóstwo pieniędzy dzięki wbudowanemu systemowi e-commerce, więc TikTok chciał mieć udział w tej akcji. Korzyści ze sklepu TikTok. Dzięki jego włączeniu do aplikacji, użytkownicy mogą bezproblemowo przejść od oglądania treści do dokonywania zakupów, co jest jedną z wielu korzyści dla marek handlu elektronicznego, wraz z innymi, które obejmują: Masywna baza użytkowników: Największą zaletą założenia sklepu TikTok jest dostęp do ponad 1 miliarda aktywnych użytkowników miesięcznie.. Bezproblemowe doświadczenie zakupowe: Za pomocą zaledwie kilku machań palcem wskazującym możesz przejść od najnowszych trendów tanecznych do zakupu produktów, wszystko za pomocą kilku kliknięć.. Szereg funkcji: Sklep TikTok ma szereg funkcji, które możesz wykorzystać, w tym spersonalizowane rekomendacje i elementy interaktywne, takie jak naklejki lub filmy do zakupu.. Wnikliwe spostrzeżenia: Sklep TikTok oferuje również szeroki zakres spostrzeżeń na temat zachowań klientów, aby pomóc Ci lepiej zrozumieć odbiorców i odpowiednio dostosować ofertę.. Jak otworzyć swój sklep TikTok. Oto krótki opis tego, jak możesz założyć sklep TikTok dla swojej marki: Krok #1: Stwórz konto biznesowe TikTok i zoptymalizuj swój profil za pomocą wyraźnego zdjęcia profilowego, krótkiego biografu i linku do swojego sklepu. Krok #2: Wybierz swoje produkty, upewnij się, że pasują do odbiorców TikTok i są atrakcyjne wizualnie. Krok #3: Opracuj strategię treści, w tym mieszankę filmów promocyjnych, klipów zza kulis i angażujących wyzwań. Krok #4: Promowaj swój sklep, używając popularnych i odpowiednich hashtagów, aby zwiększyć możliwość odkrywania i współpracując z wpływowymi osobami TikTok, aby zaprezentować i zatwierdzić swoje produkty. Zobacz poniżej przykłady twórców korzystających z sklepu TikTok:
w Newsy